Czym jest Deska Serów i co oferuje?

Deska Serów to specjalistyczny sklep z serami, wędlinami dojrzewającymi, winami, antipasti i słonymi przekąskami. W swojej ofercie posiadamy również zestawy i bony prezentowe dla klientów indywidualnych i firm. Dodatkowo świadczymy usługę cateringu na terenie całej Polski – tworzymy deski serów i wędlin, boxy, stoły serowe oraz zestawy finger food.

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy zawsze uzależniamy od wartości koszyka. Jeżeli wartość zamówienia przekracza 300 zł, dostawę zawsze realizujemy bezpłatnie. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wyliczamy uwzględniając adres wysyłki, cennik przewoźnika oraz formę dostawy. Całość wysyłek realizujemy za pomocą platformy Furgonetka.pl. Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego w Naszym sklepie Deska Serów przy ul. Edwarda Stachury 6 lokal U3, 80 – 281 Gdańsk.

W jaki sposób wysyłacie sery w ciepłych miesiącach roku?

Sery w okresie od połowy kwietnia do końca września wysyłamy ze specjalnym wkładem chłodzącym, który zapewnia odpowiednią temperaturę.  Oferujemy możliwość skorzystania również z usług DPD Food wg cennika podanego w opcjach dostawy.

Czy można składać zamówienia z dostawą za granicę?

Na ten moment realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

W jaki sposób pakujecie sery i wędliny?

Każdy ser kroimy z dużego kręgu i odważamy zamówioną ilość. Następnie starannie pakujemy każdy kawałek w vacum.

Wędliny (w kawałku lub plasterkach) zabezpieczamy w podobny sposób.

Dzięki temu produkty są świeże i można je bez problemu przechowywać w lodówce nawet kilka tygodni.

W razie potrzeby przesyłki zabezpieczamy dodatkowo wkładem chłodzącym.

Czy mogę anulować lub zmodyfikować moje zamówienie?

Jak najbardziej! Wystarczy, że skontaktujesz się z nami nie później niż do godziny 10:00, następnego dnia po złożeniu zamówienia:

Kontakt

Ile czasu trwa zwrot środków na moje konto po anulowaniu zamówienia?

Środki zwracamy w przeciągu 3 dni roboczych. W przypadku intensywnego i zwiększonego okresu zamówień – czas ten może się wydłużyć do 5 dni roboczych.

Ile czasu czeka się na odpowiedź w sprawie reklamacji?

Staramy się odpowiadać jak najszybciej. W ciągu 3 dni roboczych na pewno się odezwiemy.

Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą w późniejszym terminie?

Jak najbardziej – tak. W tym celu prosimy o wpisanie terminu dostawy w UWAGACH.