Czym jest Deska Serów i co oferuje?

Deska Serów to specjalistyczny sklep z serami, wędlinami dojrzewającymi, winami, antipasti i słonymi przekąskami. W swojej ofercie posiadamy również zestawy i bony prezentowe dla klientów indywidualnych i firm. Dodatkowo świadczymy usługę cateringu na terenie całej Polski – tworzymy deski serów i wędlin, boxy, stoły serowe oraz zestawy finger food.

Jakie są koszty dostawy?

Jeżeli wartość koszyka zakupowego przekracza 300 zł to dostawa niezależnie od adresu dostawy jest darmowa. Poniżej ww kwoty koszt dostawy będzie uzależniony od adresu wysyłki, wybranego przewoźnika oraz formy dostawy. Całość wysyłek odbywa się za pomocą platformy Furgonetka.pl. Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego w Naszym sklepie Deska Serów przy ul. Edwarda Stachury 6 lokal U3, 80 – 281 Gdańsk.

Czy można składać zamówienia z dostawą za granicę?

Na ten moment zamówienia realizowane są z dostawą tylko na terenie Polski.

W jaki sposób pakowane są sery i wędliny?

Każdy ser kroimy z dużego kręgu i odważamy zamówioną ilość. Następnie starannie pakujemy każdy kawałek w vacum, dzięki czemu ser będzie świeży i można go będzie bez problemu przechowywać w lodówce nawet kilka tygodni. W przypadku wędlin można wybrać opcję krojenia w plasterkach lub kawałku, następnie tak jak w przypadku serów są one pakowane w vacum.

W okresie od maja do października przesyłki są odpowiednio zabezpieczane wewnątrz wkładem chłodzącym, co zapewnia bezpieczeństwo utrzymania odpowiedniej temperatury produktu.

Czy mogę anulować lub zmodyfikować moje zamówienie?

Jak najbardziej, w tym celu należy się z Nami skontaktować nie później niż do godziny 10:00, następnego dnia po złożeniu zamówienia. Informacje kontaktowe znajdują się w zakładce: KONTAKT

W okresie od maja do października przesyłki są odpowiednio zabezpieczane wewnątrz wkładem chłodzącym, co zapewnia bezpieczeństwo utrzymania odpowiedniej temperatury produktu.

Ile czasu trwa zwrot środków na moje konto po anulowaniu zamówienia?

Środki są zwracane w przeciągu 3 dni roboczych. W przypadku intensywnego i zwiększonego okresu zamówień – Święta czy Nowy rok, czas ten może wydłużyć się maksymalnie do 5 dni roboczych.

Ile czasu czeka się na odpowiedź w sprawie reklamacji?

Staramy się odpowiadać jak najszybciej, natomiast proces ten nie powinien zająć dłużej niż 3 dni robocze.

Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą w późniejszym terminie?

Jak najbardziej – tak. W tym celu należy w uwagach do zamówienia wskazać datę, kiedy paczka ma zostać dostarczona pod wskazany adres.